Podpis elektroniczny

Podpis elektroniczny coraz częściej wykorzystywany jest zarówno w pracy urzędów np. do obiegu dokumentów, jak i do komunikacji obywateli z urzędami. Wykorzystywany jest również w bankowości elektronicznej, do logowania, autoryzacji przelewów, obsługi kont itp. Od wielu już lat wykorzystywany jest do składania deklaracji ZUS, do Urzędów Skarbowych, do komunikacji z urzędami miast, gmin i powiatów, a zatem wykorzystują je działy kadr, księgowe, projektanci, administratorzy. Coraz bardziej wkracza również do zawodów prawniczych - adwokaci i radcowie prawni (e-sąd), notariusze, sędziowie.

Dostarczamy certyfikaty podpisu elektronicznego, niezbędny sprzęt, karty oraz oprogramowanie do aktywacji, składania jak i weryfikacji podpisu elektronicznego. Wszelkie formalności załatwiamy zarówno u nas w biurze, jak i na miejscu u klienta. O szczegóły proszę pytać telefonicznie lub mailowo. Każdą wizytę należy wcześniej potwierdzić, abyśmy mogli odpowiednio zweryfikować dostarczone dokumenty i przygotować certyfikat. Sama personalizacja karty odbywa się podczas spotkania z klientem, a podpis jest przygotowany do aktywacji już po kliku minutach od zakończenia formalności. Aktywacja może nastąpić natychmiast po wydaniu certyfikatu.

 

W naszej ofercie znajdują się następujące zestawy:

 

  1. 1. Zestaw CenCert bez czytnika
  2. W skład zestawu wchodzi:
  3.           - Certyfikat ważny na 1 rok lub 2 lata
  4.           - Karta procesowa
  5.           - Płyta CD z aplikacją PEM-HEART SIGNATURE do składania i weryfikacji bezpiecznego
  6.             podpisu elektronicznego wraz z oprogramowaniem służącym do obsługi karty.

Zestaw nie zawiera czytnika kart procesowych ktory niezbędny jest do czytania kart

 

  1. 2. Zestaw Cencert standardowy
  2. W skład zestawu wchodzi:
  3.           - Certyfikat ważny na 1 rok lub 2 lata
  4.           - Karta procesowa
  5.           - Czytnika kart procesowych
  6.           - Płyta CD z aplikacją PEM-HEART SIGNATURE do składania i weryfikacji bezpiecznego
  7.             podpisu elektronicznego wraz z oprogramowaniem służącym do obsługi karty.

 

  1. 3. Zestaw Cencert z tokenem
  2. W skład zestawu wchodzi:
  •           - Certyfikat ważny na 1 rok lub 2 lata
  •           - Mini karta procesowa
  •           - Czytnika kart procesowych w postaci USB
  •           - Płyta CD z aplikacją PEM-HEART SIGNATURE do składania i weryfikacji bezpiecznego
  •             podpisu elektronicznego wraz z oprogramowaniem służącym do obsługi karty.

Usługą dodatkową jest dojazd do klienta, która kosztuje 60zł netto (na terenie Krakowa).

Koszty związane z innymi lokalizacjami ustalane są indywidualnie.